bara för jag har jätte tråkigt

STORA KLASSTESTET!

1. vad heter din klass? – 7a

2. har ni några minnen ihop? – ja

3. klassresor? – nej

4. vilken skola? – brevik

Frågor:

9 . vem har du känt längst? – Manne

10. är eran klass stökig? – ja lite

15. vem är längst? – Viccy

16. hur skulle du beskriva din klass – rolig, ibland.

18. är några tillsammans i din klass? –nej, inte vad jag vet

20- vilka känner dig bäst? Alicia och Madde tror jag.

23. vems skratt är roligast? vet inte, haha

24. vilka är ”sportfånar” – tobias

26. vem är mest muskulös? – jag vet inte hah


27. är några intresserade a hästar? – ja

28. vilka? – madde

29. är någon allergisk mot något? – ja 

30. spelar några fotboll? – ja

32. hur länge har du gått i denna klass? - i ett år

34. vilka gick i din klass på din förra skola? emma, linnéa, manne, jonte, kommer inte ihåg mer hah

43. vilka saknar du att umgås med? – typ ingen

45. hur många kommer läsa det här? – nästan inga, haha

47. har du några minnen från skolan? jo det har jag väl

48. har du något minne från klassrummet? ja tror jag

49. har du något minne från gympasalen? – typ

50. har du något minne från matsalen? inte med hela klassen men aa

 

Ja/nej frågor:

59. älskar du din klass? – nej, men hatar den inte heller

60. brukar ni göra saker med klassen? – ja

61. är det mycket bråk i klassen? – nja

62. brukar det vara mycket prat på lektionerna? – ja vissa lektioner

63. är ni en ”sport-klass”? – nja, typ hälften

64. gillar ni att gå i skolan? – vet väl inte jag

65. kommer du sakna klassen när du tar studenten? kommer jag nog

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska du kommentera igen?

Mail: (Bara för oss!)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback