Not my daughter, you bitch

Hejhej.
Har kollat på Harry Potter i några timmar nu, så braaaa!
Men nu ska jag väl se idol när det börjar, med lite gott till.
Kommer nog inte orka va vaken hur länge som helst idag heller.
Men nej nu ska jag dra, bloggar när jag har lust.
Tumblr_ls4yssqoii1r2l586o1_1280_large

Fridaaay

Hejhej.
Äntligen fredag och helg så jävla skönt alltså.
Gick ju upp 6 imorse och drog till Alicia vi käkade frukost och kolla på Greys Anatomy, störda ja.
Sen drog vi till skolan och tog direkt bussen till nyköping för kunskapsdagen, det var rätt kul roligare än lektioner i alla fall.
Vi kom tvåa så vi fick 2500 kronor, sen drog vi till skolan så vi var tillbaka vid 12 och åt lunch och hade bild och spanska sen så slutade vi.
Nu har jag nyss kollat på iCarly men det va slut så nu kollar jag på nått annat jag inte vet vad det är.
Aja bloggar senare.

Who cares baby, i think i wanna marry you

Hejhej.
Tänkte jag kunde slänga in ett litet inlägg nu.
Kom nyss hem från Fidelie och är jätte trött.
Den här dagen har gått så sjukt segt så det inte är sant.
Imorgon har jag och Alicia planerat en lite rolig sak, så typ 6 imogonbitti drar jag till henne, hahah.
Vi är ju som vi är men jaa.
Nu ska jag läsa en bok som låg i mitt rum, nån borde ha köpt den till mig eller nått sånt.
Bloggar imorgon eller nån gång.

April Kepner

April: My- My name is April Kepner. I’m 28 years old. I- I was born on April 23rd in Ohi- Ohio. I’m from Columbus, Ohio. Uhm. My mom- my mom is a teacher and my- my dad is a farmer. Corn-corn. He grows corn. Their- their names are Karen and Joe. I have three sisters. Libby’s the oldest, I’m next and then there’s Kimmy and Alice. I- I haven’t done anything yet. I’ve barely lived. I’m not finished yet. No one’s loved me yet. Please- please, I’m someone’s child! I’m a person. I’m a person.
Gary Clark:
Run.




Seriöst jag hatar April hon förstör ju allt, asså hon är så störande.
Och liksom hur kan hon börja snacka om det där när Derek blivit skjuten?


Kommer du ihåg, den där första gången?

Asså lite fail att bloggen heter justphoto när den typ till hälften handlar om Greys Anatomy och hälften om vardag?
Haha aja får prata med Alicia om det.
Jag kom i alla fall ganska nyss hem från skolan har ätit lite och så.
Skolan idag gick ganska fort men det va så tråkigt.
Skönt med kort dag, men vi har typ tre jobbiga läxor tills imorgon.
Så nu måste jag börja med spanska & engelskas glosor + att vi ska ha ett svenska ''tal'' imorgno också......
Bloggar senare om jag får tid, hejdåå!
känner att jag inte har haft tid för att fota på senaste tiden, får ta tag i det nån dag då jag har tid. har lite ideér vettu.

Harry Potter ♥

Wizarding Equality for All (harry potter,time machine,wizards,lol)

how to save a life

jag hade tänkt skriva ett långt inlägg här men jag blev för trött, så smidig som jag är

tjaaaaaaaa

det är trevligt att många läser här och kommenterar..
jag var ju med amanda idag precis som hon skrev. jag åkte frå amanda och tränade idag och nåt som glädjer mig är att jag är i start nian på lördag när vi spelar final. det räcker med oavgjort, så jag tror fan att vi tar det här. jag ska börja tagga redan nu kan jag ju säga. men ska träna no och kola svenska hollywood fruar.
hejdå

Theres always gonna be another mountain

Känns ju härligt att blogga när så många läser och kommenterar, haha.
I alla fall så har jag vart med Alicia idag, vi kollade ett avsnitt Greys Anatomy och plugga lite till no-provet imorgon.
Sen drog hon på träning då käka jag lite.
Nu sitter jag och lyssnar på musik från Hannah Montana the movie, hehe.
Har lust att kolla på Harry Potter men har annat att göra....
Nej nu ska jag faktiskt göra no, eller nått sånt.
Bloggar en annan gång.

Söndag kväll

Hejhej.
Fastnade framför Greys Anatomy idag.
Har kollat typ 4-5 avsnitt, men jag har även fått i mig tacos och läst några sidor i biologibocken.
Nu ska jag strax gå ut och fota lillsyrran och sen ska jag hoppa in i duschen och packa lite idrottskläder och sånt sen blir det att ligga framför tven resten av kvällen.
Bloggar imorgon eller nått sånt.
Tumblr_kxquwz1iit1qzjj28o1_r1_500_large
kul med bara Greys Anatomy bilder, men jag har inga andra roliga bilder just nu ;)

If i lay here, if i just lay here

Hejhej.
Söndag idag, och jag har inte gjort mycket mest kollat tv och så.
Men nu måste jag nog börja träna lite till no-provet vi har på tisdag, ska ju va med Alicia imorgon och tror nog inte det blir sådär jätte mycket plugg då.
Så nu ska jag träna lite på det, sen ska jag fota eller kolla på Greys.
Nej nu måste jag gå på toa känner jag, vi hörs ikväll eller nått sånt.
Tumblr_lm380htmdn1qffg89o1_500_large

En butiksföreståndare....

Hejhej.
Har inte heller haft mycket tid för bloggning dom senaste dagarna.
Men igår var jag i skolan sen sov Fidelie här.
Vi snackade, skypa med hennes kompisar och kolla filmer och sånt.
Idag chilla vi mest, var ute lite och sånt.
Vid fem drog vi till familjen Linder där massa andra var fast jag drog till Alicia efter en stund och kom nyss hem därifrån.
Och nu kollar jag datorn och lite tv.
Imorgon ska jag inte göra mycket, träna till no-provet tills på tisdag och ja får se hur det blir.
Men nu ska jag kolla lite annat, bloggar nån gång!
gud vad jag hatar den här bilden, men george <3333333

dålig bloggning.se

jag har glömt bort att blogga, men jag har gjort ganska mycket ändå. jag orkar inte ta upp allt, men det har väl varit det vanliga. ebba och kg ( konstgräset ) typ det. igår var jag med backe, theo, taha, jocke och ebba. vi åt lite pizza och var på kg och sånt. theo matade mig med lite gräs och jord. det var ju inte speciellt gott. men nu ska jag spela riktiga alfapet med mamma haha. hejdå

Bad dreams bad dreams go away, good dreams good dreams here to stay

Hejhej.
Stannade hemma idag med, är lite bättre men fortfarande ont i halsen och seg.
Har kollat på Greys hela morgonen men nu kollar jag på eclipse, den är så himla dålig så ska byta nu.
Men imorgon ska jag iallafall till skolan tror jag.
Nej nu ska jag leta reda på nån bättre film, eller så blir det Lost eller Greys Anatomy.
Aja, bloggar nån annan gång.
Tumblr_lbn65aduuy1qeduawo1_500_large
Längtar till femte oktober, då börjar äntligen säsong 8!!

<3<3<3

1314333492468774_large
You Know You're a Grey's Anatomy Fan When (grey\'s anatomy)
You Know You're a Grey's Anatomy Fan When (grey\'s anatomy)
You Know You're a Grey's Anatomy Fan When (grey\'s anatomy)
You Know You're a Grey's Anatomy Fan When (grey\'s anatomy)

Sjuk..

Hejhej.
Är sjuk idag, har jätte ont i halsen och är förkyld somnade även typ halv ett och vaknade tio gånger inatt eller nått sånt.
Så blir hemma idag och kollar filmer och tar det lugnt, hoppas på att kunna gå imorgon, för då ska jag ju klippa mig och ta hål i örat!
Men nu ska jag hitta en bra film och ladda ner, och medans den laddar ner blir det camprock!
Jag bloggar nog ikväll eller så.

Springande trappsteg

Hejhej.
Sitter och lyssnar på lite musik och har nyss kommit på lite fotoidéer.
Idag hade vi friluftsdag och då va vi först i skogen sen hade vi bad men jag va inte med på bad så jag gick promenad med massa folk och kolla på mellanstadiets friidrott.
Kom hem vid halv tre eller nått sånt då kolla jag datorn ett tag och så.
Nu ska jag se Lost och hoppas på att min film är klar sen, får se om det blir den eller Idol idag.
Men måsste sätta på Lost nu, det slutade så spännande sist!
Vi får ta bio och det nån gång igen, haha :D

Lift my arms out wide I open my eyes

orkar inte blogga
hejdå

Hey babe, i think i wanna marry you

gulliga tjejer

Vad gör du? Vad gör du?

Hejhej.
Har vart med Alicia idag ju, vi kolla massa det okända videos och andra läskiga saker, vi grät seriöst haha.
Skolan idag var rätt bra, imorgon är det friluftsdag bad & no <3<3
Så jävla tråkigt, vet inte om jag ska va med på badet har skit ont i halsen..
Nu ska jag rensa bort sommarkläderna och sen äta muffins, hehe.
Men kommer inte på nått att skriva så bloggar imorgon.
man känner sig himla gullig när man kollar på denna bild

You are my dream

Hejhej.
Har somsagt vart i Linköping i helgen.
Åkte igår morse och kolla lite på ikea och så, får en ny stor säng om typ 2-3 veckor ♥♥♥
Sen köpte jag en halsduk och två tröjor också.
Sen drog vi hem till familjens kompisar då och typ va på en liten marknad och lite sånt mysigt.
Vi sov ju där och imorse chilla vi bara och spela kort osv.
Vi åkte i alla fall hem vid ett då släppte mamma av mig vid Fidelie.
Sen va jag med henne tills nu typ, vi baka och satt vid datorn.
Nu sitter jag här i min ziperall och ska typ kolla på Lost eller något.
Bloggar imorgon, då ska jag va med Alicia :)

på väg hem

hejhej, är på väg hem från linköping nu. vi åkte nyss så det är länge kvar tills jag är hemmaaä. fryser som fan och längtar sjukt mycket efter min ziperall. men bloggar när jag är hemma och så. puss

never let you go

Justin Bieber – Never Let You Go
They say that hate has been sent
So let loose the talk of love
Before they outlaw the kiss
Baby, give me one last hug

There's a dream that I've been chasing
Want so badly for it to be reality
And when you hold my hand then I understand
That it's meant to be 'cause, baby, when you're with me

It's like an angel came by, oh and took me to heaven
Like you took me to heaven, girl
'Cause when I stare in your eyes it couldn't be better
I don't want you to go, oh no, so

Let the music blast, we gon' do our dance
Bring the doubters on, they don't matter at all
'Cause this life's too long and this love's too strong
So baby, know for sure that I'll never let you go

I got my favorite girl
Not feeling no pain, no fear
Don't have a care in the world
Why would I when you are here?

There's a moment I've been chasing
And I finally caught it out on this floor
Baby, there's no hesitation, no reservation
By taking a chance and more, oh no, because

It's like an angel came by and took me to heaven
Like you took me to heaven, girl
'Cause when I stare in your eyes, it couldn't be better
I don't want you to go, oh no, so

Let the music blast, we gon' do our dance
Bring the doubters on, they don't matter at all
'Cause this life's too long and this love's too strong
So baby, know for sure that I'll never let you go

It's like an angel came by and took me to heaven
Like you took me to heaven, girl
'Cause when I stare in your eyes, it couldn't be better
I don't want you to go, oh no, so

Take my hand, let's just dance
Watch my feet, follow me
Don't be scared, girl, I'm here
If you didn't know, this is love

Let the music blast, we gon' do our dance
Bring the doubters on, they don't matter at all, oh baby
'Cause this life's too long and this love's too strong
So baby, know for sure that I'll never let you go

So don't fear, don't you worry 'bout a thing
I am here, right here, I'll never let you go
Don't shed a tear whenever you need me
I'll be here, I'll never let you go

Oh no, oh no, oh
I'll never let you go
Oh no, oh no, oh
I'll never let you go

Go on and try to tear me down I will be rising from the ground

Demi Lovato – Skyscraper
amanda bloggar typ hela tiden och jag glömmer bort det hela tiden typ.. fan vad duktigt. igår sov ju ebba hos mig och vi gick upp klocka tio för snart ska hon dra på match. jag blev ju kallad men tackade nej pga för mycket fotboll då, som kan leda till skador och så är jag ju förkyld nu.. men imorgon blir det för fan att krossa mot ifk! den här matchen har jag längtat efter länge. och då menar jag länge. det är ju en ganska viktig match, och så är det ganska kul för man vet ju vilka dom är typ. asså spelarna. men medans ebba är på matach i värmbol så får väl jag hitta på nåt annat. ska se om nån kanske vill hitta på nåt. men nu ska ebba få datan et tag.
ses

NU:

Ddd_165839124_large
♥ LOST ♥

haha, så sant

Funny-graphs-and-charts-e1295383595104_large

Sarabeth is scared to death

Hejhej.
Fredag idag, fett chill jao.
Skolan gick rätt så fort, fredagar är skit tråkiga musik och bild på samma dag :o
Kom hem för ett tag sen och har spelat lite wordfeud, skulle aldrig börjat spela man blir helt beroende...
Idag ska jag inte göra mycket, fortsätta städa mina lådor kanske.
Sen ska jag väl inte göra mycket, kolla tv och så har vart riktigt seg idag.
Nej nu ska jag göra nått vettigare, kanske...
söta <333333333333

Snygga

hela gänget

kära sextonåriga jag ♥

hej. idag i skolan gick det väl skapligt fort typ. torsdagar brukar gå fett fort, men idag gick det lite segare. speciellt med no-lektionera där vi håller på med mikroskåp. men imorgon är det ju fredag och fredagar brukar vara sköna för vi slutar tidigt så kan man vara vaken extra länge. efter skolan väntar jag på anna där en timme sen ska vi va. jag vet inte vad vi ska göra, men jag skulle kunna tro kg och sånt. hoppas vi äter pizza. men aa, jag har varit sugen på skräpmat hela dagen. vi tränade ju idag, men när klockan var fem i halv och vi skulle börja, så började det ösregna, men vi fortsatte träna. vi är ju inga klenisar iaf. men nu känner jag att jag är snorig. inte bra eftersom vi ska möta ifk på söndag. nu ska jag kolla bloggar och fb ocn sånt och kolla robinson.
ses
amanda kommer du ihåg, den där var god..

What makes you beautiful

Hejhej.
Kom hem från skolan vid fyra typ, vi slutade halv fyra idag och det är typ första gången en torsdag inte går jätte fort.
Nu överför jag massa snygga bilder från igår, hahah så fula.
Men nu måste jag nog börja med mattläxan -.-
Bloggar ikväll hoppas jag.

I gonna rise above show em what I'm made of

jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget..
men iaf, idag har jag varit i skolan som vanligt en onsdag. efter skolan åkte jag och amanda till nellie och emilias ( våra systrar ) skola och väntade på dom. mamma hade ju varit med nellie i skolan så jag träffade henne. efter ett tag så frågade mamma vad jag hade på benet. då var det ju duschtvål som hade runnit ur väskan. hela flasan var förstörd. sen åkte vi hem till amanda. vi drog ut i skogen, lekte lite lekar och sånt. fotade också.
nu sitter jag här. kom hem för ungefär en timme sen. kollade på killarnas match. grattis till dom som vann med 2-1.
sen krossade li mitt finger när vi väntade på joel som vi skulle ta sällskap hem med. imorgon blir det skolan och träning senare då. hoppas att pappa tränar oss då.

Chasing cars

Hejhej.
Sitter och kollar lite på svenska miljonärer, haha det är härligt.
Idag har jag vart med Alicia, Nellie och Emilia.
Det var väl kul, som vanligt lekte vi burken och sånna grejer.
Sen gjorde Alicia och jag lite läxor och så.
När hon drog hem kolla jag och pappa på Irene Huss, men vi hann inte kolla hela för han skulle se ett annat program.
Nyss duschade jag så ska gå och borsta håret osv.
Bloggar imorgon, hejdå.


did you think that i wouldn't see you out at the movies

jag hade ingen aning om att amanda hade bloggat här, därför har jag inte heller gjort det. men nu kan jag ju börja göra det. idag var det iaf fett kul i skolan. vi var i björshult ( stavning ), på säkerhets grej. snacka om att det var roligt. vi fick sitta i en bilstol som krockade, och en bil som var uppochner så vi hängde i luften i våra bälten. det var fett coolt. sen kom vi ju tillbaka till skolan, vi fick lunch direkt sen fick vi rast en timme.
sen kom li ner till profilen, och vi tog sällskap till henne, sen tog vi en pan pizza och drog ner.
träningen blev ju lite udda, men ändå.
nu sitter jag här, mamma tittar på idol, och jag lyssnar på musik dårå.
men hejdå

Marry you

Hejhej.
Har nyss satt på mig min ziperall och ska snart sätta mig framför teven.
Idag har vart en ganska rolig dag vi cyklade på idrotten, haha det måste sett kul ut.
Sen sista lektionen kom Fidelie och va med då fick man ju mycket gjort, hahah.
Sen var jag med henne efter skolan vi snackade mest och spelade spel.
När jag kom hem drog vi och käka på donkaaan.
Nu ska jag bara föra över bilder från kameran till datorn sen ska jag gå.
Hörs imorgon eller så, pusspuss
Saknar tiderna <3

I love my life

Hejhej.
Tänkte jag kunde blogga lite, för vi är ju värsta superbloggarna...
Men sen jag inte bloggat har jag väl gjort lite allt möjligt.
Igår så fotade jag Nellie och Emilia i skogen, och dom är så oseriösa så det blir jätte fult, haha.
Idag har jag mest sett massa filmer på eftermiddagen va jag hos mormor och morfar en stund, kollade på det där programmet om 11 september och så, vila i frid alla som dog då ♥
Nu ska jag kolla runt lite sen försöka sova tror jag.
Är inte alls trött men skola imorgon ju.
Får se hur mycket tid jag har för att blogga i veckan men kommer inte kunna blogga nästa helg då vi ska till Linköping och massa.
Men vi hörs när vi hörs.
sötnosen själv

You got that smile, that only heaven can make

Hejhej.
Sitter och lyssnar på musik och Alicia har ganska precis åkt härifrån för hon skulle ha match.
Skolan har gått rätt fort, var ju kort dag idag.
Vi hade orientering, haha fan vad jag är sämst på det.
Jag och Alicia skulle ha vart med småsyrrorna idag men Nellie mådde dåligt så det blir på fredag istället :)
Idag har vi i alla fall kollat på I am number four och Greys Anatomy, och spelat på min mobil.
Men nu måste jag göra spanska, trååååkigt.
Jaja, hörs imorgon eller nått sånt.

Kommer du ihåg, den där första gången?

Hejhej.
Tänkte jag kunde blogga lite nu när jag sitter vid datorn.
Måndag idag så har tillbringat största delen av dagen i skolan, efter skolan cyklade jag hem och sen har jag inte gjort mycket mest kollat tv.
Imorgon är det sen dag slutar halv fyra, och imorgon har vi typ profil, slöjd och massa annat tråkigt.
Nej nu ska jag nog kolla lite på idol, vi hörs nån gång.

Pizza

Hejhej.
Tänkte att jag kunde blogga lite nu när jag ändå inte hade nått att göra.
Har inte gjort nått speciellt idag hämtat kläder hos mormor, kollat tv, bakat bullar, läst Harry Potter och lite sånt.
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med pizzan, är jätte hungrig nu.
Sen ska jag väl se nått avsnitt av Lost och sen packa skolväskan och så.
Men nu kom mamma hem, vi hörs imorgon efter skolan kanske.

Börjar blogga här nudå

Hejhej.
Tänkte börja blogga här nu, Alicia och jag har snackat jätte länge om att skaffa en blogg tillsammans och så och nu har vi äntligen blivit klara.
Den heter ju justphoto, men det kommer inte bara att va foto.
I alla fall idag har jag bakat bullar med min mamma, så dom ska jag äta snart.
Men nu kommer jag inte på vad jag ska skriva, hörs senare.
Vi har så snygga systrar :)

nu ska jag dra igång bloggandet här

fast jag suger på att skriva första inlägget i ett blogg, det är ju fett irriterande.
men det kanske är som att skriva vilket inlägg som helst.
idag ska jag iaf ner till kg runt tre för då ska min syrra möta sitt lag för att spela match klockan fyra och klockan fem har ju killarna match. och när jag säger killarna så är det ju p-98 för dom som inte fattade det. egentligen skulle jag vart med ebba och li idag och typ kollat film och sånt men ingen har hört av sig så dom kan väl inte det dårå. igår spelade jag match. med 99:orna. vi vann med 4-2 och det kändes ju härligt efter förlusten mot gnesta i fredags.
nu ska jag kolla fb och sånt, sen göra mig i ordning för att dra.
hejdå
söt bild jag hittade på amandas blogg.
det där var ju på femöredan när vi spelade beach fotboll..